Hemmafixbloggen i samarbete med Bosch home

Under 2017 och 2018 har Hemmafixbloggen och Bosch home haft ett omfattande samarbete kring produkter för kök och tvättstuga. Monica har på ett personligt sätt tagit in produkterna i nyrenoverade hemmamiljöer och berättat hur vardagslivet för en småbarnsfamilj kan bli lättare och roligare med smarta funktioner på de vitvaror man använder dagligen. Här är några av de blogginlägg som ingår i samarbetet:
1. Hejdå till att gnugga 2 190 smutsiga plagg.
2. Värd sin vikt i guld sedan vi fick barn.
3. Före och efter: Stora köksrenoveringen.
4. Smarta lösningar för dig som planerar att renovera köket.

Alla blogginlägg som ingår i samarbetet hittar du här.

Boschs kommentar om samarbetet:

Valet av influencer? Inget vi på Bosch tar med en klackspark! Som många säkert vet så är Bosch ett tyskt varumärke, grundat redan på slutet av 1800-talet. Noggrannhet, kvalitet och förenkla livet för användaren står i centrum.
Då är det extra viktigt att hitta samarbetspartners som Bosch passar ihop med. Någon som har en bra värdegrund, tillför något substantiellt för både oss och framför allt sin krets av följare. 
Därför var det extra kul när Monica och vi på Bosch hushållsapparaters marknadsavdelning fick kontakt och kände att ”här är det något som klickar”.
Monicas bakgrund som skrivande journalist samt breda kunskap kändes tryggt. Dessutom harMonica en hög nivå av integritet som vi tycker är viktig hos en person som arbetar med samarbeten och sponsring. Så allt sagt och lite till; som den kvalité i idéer och bilder som Hemmafixbloggen har, avgjorde för oss på Bosch att vi nu samarbetar. Hemmafixbloggen och Monica ger tips och tricks som gör livet lite enklare och roligare, och som tillför nytta. I våra ögon en riktig ”Boscher”.”
/Maria Ölander, varumärkesansvarig, Bosch.